2013. január 27., vasárnap

Fahéjas diókrém banánmártással és vörös áfonyával


 

A diókrém a diótejből visszamaradt dióból készült. A diótejet nem fotóztam - ami késik, nem múlik, mindenesetre a receptet leírom:
- 1 csésze dió 12 órára beáztatva (így felélednek benne az enzimek)
- kb. 1/2 l víz
- csipet só
- méz vagy agavé szirup ízlés szerint 
A hozzávalókat összeturmixolom, majd leszűröm.

Az így nyert diót összeturmixoltam néhány szem datolyával és egy teáskanál fahéjjal, ez lett a diókrém.
Banánmártás:  
- 1/2 banán 
- egy kevés diótej
- 1 tk. útifűmaghéj - ettől krémes állaga lesz
Ezeket is összeturmixoltam, majd a diókrémmel együtt a tálkába kanalaztam.
A banán másik felét belekarikáztam, tettem bele néhány szem vörös áfonyát és reszelt szerecsendióval megszórtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése