2013. augusztus 8., csütörtök

Kókuszos-mandulás muffin málnazselével, szeretettel


Hoztam egy döntést. Elvégzek egy fotós tanfolyamot és veszek egy rendes fényképezőgépet, hogy ne kelljen mindig Dettit rángatnom és akár minden nap tudjak Nektek hozni valami finomságot. És miután meghoztam a döntésem, életem legjobb ételfotóit készítettem - persze a régi gépemmel. Mert benne volt minden szeretetem és az élet megmutatta, hogy igen, ez egy jó út. Ilyen egyszerű. 

Orsi barátnőm óriási igazsága:
"Csak bele kell tenni a szeretetünket valamibe vagy valakibe, és csodák történnek."

Vedd körül magad olyan dolgokkal, amelyekben ki tudod fejezni a szereteted. És fejezd ki a körülötted élőknek is, hogy fontosak Neked és szereted őket.

Persze ezer kifogásunk van arra, hogy miért ne tegyük. De elszalad az Élet. És ha elzárjuk magunkat a szeretettől - mert szeretni néha fáj... - akkor a boldogságtól is megfosztjuk magunkat. Pedig sosem maga a szeretet fáj... akkor kezd el fájni, ha elvárásaink lesznek. Ha nem fogadjuk el, hogy a másik éppen annyit ad, amennyit adni képes és nem vesszük észre a csodákat, amelyek ezerszám vesznek körül bennünket életünk minden percében.


A szeretetsüti hozzávalói:
- 1 csésze 12 órára beáztatott, héjától megszabadított mandula
- 1/2 csésze kókuszreszelék
- löttyentésnyi kókuszolaj
- ízlés szerint méz (nekem 1-1 teáskanálnyi)
- 1 csésze málna
- 1 tk. útifűmaghéj

A mandulát átmosom és összeturmixolom - annyi vízzel, amennyivel krémes állagú lesz. Ezután szűrőbe teszem és lecsepegtetem (és kapok egy kevés mandulatejet). Hozzáadom a kókuszreszeléket, a kókuszolajat és a mézet, majd egy muffinformába tömködöm (de nem teljesen - hagyok a málnazselének is helyet).
Ezután összetöröm a málnát, hozzáadom az útifűmaghéjat (ettől lesz zselés) és a mézet és jól elkeverem, majd adagolok belőle a kókuszos-mandulás réteg tetejére.
1 órára hűtőbe teszem, hogy dermedjen, majd kiborítom a formából. A tetejét is zselével díszítem és hagyok mártogatni is.
3 db muffinra elegendő.
Könnyű, nyári finomság, jó étvágyat!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése